ON HIGHLIGHT!

Dear all customer,

Kami buka utk membuat PRE-ORDER utk semua koleksi di santunanggun.collection sehingga 31 OGOS 2010. Kepada semua yang berminat untuk mendapatkan koleksi Tuneeca atau Qirani sila email kepada kami di santunanggun.collction@gmail.com atau YM: ma_ya79 atau ctleenz sebelum tamat tempoh tersebut.

Utk PRE-ORDER ini stok dijangka sampai ke tangan anda dalam masa 2 minggu selepas tarikh pre-order ditutup. Jika sambutan menggalakkan kami akan tutup tarikh awal.

TQ


NOTED: Utk makluman pelanggan yg dihormati kami menyediakan jualan borong dan runcit pastinya diskaun hebat menanti anda!!!..

How many Fashionistas online?

Monday, January 11, 2010

TUNEECA COLLECTION

TUNEECA - Modern Ethnical
Unforgettable Pieces Light Up Your Day...!






TUNEECA - original design tampil dengan contrasting color combine. Menyerlahkan a new choice for a new style, modern, ethnic, simple, chic, comfort and became a great choice.

TUNEECA didedikasikan untuk memberikan alternatif baru kepada semua wanita dengan gaya penampilan yang lebih elegent dan korporat.

For your daily work, pilihlah TUNEECA... gaya vantege high quality & classy, memiliki gaya unik untuk tampil klasik & chick.. terlihat stylish, for everyday... everywhere.....


Utk TUNEECA sila rujuk table ukuran berikut:


PERHATIAN:
TUNEECA ni cutting kecil sikit.. dan sgt fit pada badan... maybe kalau rujuk pada ukuran saiz S dinasihatkan utk ambil saiz M... ;-)



Sila lihat SINI utk TUNEECA Collection yang ditawarkan di santunanggun.collection.


No comments:

Post a Comment