ON HIGHLIGHT!

Dear all customer,

Kami buka utk membuat PRE-ORDER utk semua koleksi di santunanggun.collection sehingga 31 OGOS 2010. Kepada semua yang berminat untuk mendapatkan koleksi Tuneeca atau Qirani sila email kepada kami di santunanggun.collction@gmail.com atau YM: ma_ya79 atau ctleenz sebelum tamat tempoh tersebut.

Utk PRE-ORDER ini stok dijangka sampai ke tangan anda dalam masa 2 minggu selepas tarikh pre-order ditutup. Jika sambutan menggalakkan kami akan tutup tarikh awal.

TQ


NOTED: Utk makluman pelanggan yg dihormati kami menyediakan jualan borong dan runcit pastinya diskaun hebat menanti anda!!!..

How many Fashionistas online?

Wednesday, June 2, 2010

NEW ARRIVAL - Koleksi Motif

KOLEKSI MOTIF dengan design t-shirt muslimah dari bahan koten combed 20S yang dingin dan nyaman, dengan aplikasi tulisan berbentuk nasihat yang menyejukkan hati, mempertebal iman, yang inspiratif & trendy.

Gaya MOTIF menampilkan design yang unik untuk para muslimah remaja juga ibu-ibu muda dengan variasi warna yang harmonis dan material yg berkualiti menjadikan KOLEKSI MOTIF ini berbeza dengan koleksi muslimah lainnya. Untaian kata-kata bijak yang tertera pada KOLEKSI MOTIF menjadi inspiratif bagi para muslimah. Pastinya anda tampil berbeza namun tetap santun dan dinamis.

Untuk selanjutnya sila lihat SINI - KOLEKSI MOTIF

No comments:

Post a Comment